cts 100




PROMOCJE
WYPRZEDAŻ
UNIWERSALNE
UŻYWANE
______________
ALFA ROMEO
AUDI
BMW
CHRYSLER
CITROEN
FIAT
FORD
HONDA
HYUNDAI
KIA
MAZDA
MERCEDES
MINI
MITSUBISHI
NISSAN
OPEL
PEUGEOT
PORSCHE
RENAULT
ROVER
SEAT
SKODA
SUBARU
SUZUKI
TOYOTA
VOLKSWAGEN
VOLVO

Kod towaru  

Licznik odwiedzin
3423775

   Strona główna    O firmie    Płatność i wysyłka      Gwarancja i zwroty     Regulamin    Kontakt  
  Nasze aukcje na Allegro.pl    Współpraca / Partnerstwo   Wydarzenia   Pliki do pobrania  

  Gwarancja i reklamacje oraz zwroty i wymiana towaru


ZWROTY I WYMIANA:
1. Kupujący ma 14 dni na sprawdzenie i odesłanie towaru bez podawania przyczyny jego zwrotu.
2. Zwracany lub wymieniany przedmiot nie może być w żaden sposób uszkodzony i nosić ślady użytkowania, musi być w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną zawartością.
3. Decydując się na zwrócenie lub wymianę przedmiotu uprzednio należy skontaktować się z obsługą firmy telefonicznie (511 33 99 66) lub meilowo (cts100@op.pl), aby uzgodnić warunki zwrotu lub wymiany towaru.
4. Następnie otrzymają Państwo od nas drogą meilową FORMULARZ ZGŁOSZENIA ZWROTU, w którym proszę sprawdzić poprawność danych i wypełnić w całości. Formularz należy wydrukować i przesłać wraz z dowodem zakupu przedmiotu i kartą gwarancyjną (jeśli była dołączona).
5. Wysyłając paczkę do naszej firmy robią to Państwo na własny koszt. Jeśli powodem wymiany towaru jest błąd leżący po naszej stronie, zwrócimy koszty odesłania przedmiotu i wyślemy go ponownie na nasz koszt.
6. Nie odbieramy przesyłek wysyłanych opcją za pobraniem!
7. Zwracany lub wymieniany przedmiot proszę spakować, tak aby podczas transportu nie uległ uszkodzeniu, ponieważ w takim wypadku zwrot lub wymiana będzie niemożliwa.
8. W przesyłce wraz ze zwracanym lub wymienianym przedmiotem powinien znajdować się:
- kompletnie wypełniony i wydrukowany FORMULARZ ZGŁOSZENIA ZWROTU (druk z naszej firmy przesłany do Państwa meilem)
- dowód zakupu przedmiotu (paragon lub faktura VAT)
- karta gwarancyjna (jeśli była dołączona).
9. Jeśli odesłany przez Państwa przedmiot jest zwracany, kwotę jego wartości przelejemy na Państwa konto, po dokładnym jego sprawdzeniu, w terminie 5 dni roboczych. Jeśli dowodem zakupu przedmiotu jest faktura VAT, wyślemy do Państwa fakturę korygującą i zwrotu należności za przedmiot dokonamy po dostarczeniu przez Państwa podpisanej kopii faktury korygującej do naszej firmy. Następnie wysyłamy do Allegro formularz o unieważnienie zakupu (w celu zwrotu prowizji pobranej przez Allegro) oraz informujemy o zaistniałej sytuacji.


GWARANCJA I REKLAMACJE:
1. Gwarancja na przedmioty oferowane na naszej stronie przeważnie udzielana jest na okres 12 miesięcy (chyba, że w opisie przedmiotu napisano inaczej).
2. Gwarancja uznawana jest wyłącznie z dowodem zakupu przedmiotu (paragon lub faktura VAT) i kartą gwarancyjną (jeśli była dołączona).
3. Gwarancja ma zastosowania w przypadkach wynikających ze zużycia części eksploatacyjno-materiałowych lub będących skutkiem wad fabrycznych. W przypadku stwierdzenia takich usterek niezwłocznie prosimy o kontakt z obsługą firmy telefonicznie (511 33 99 66) lub meilowo (cts100@op.pl), aby uzgodnić warunki reklamacji towaru.
4. Następnie otrzymają Państwo od nas drogą meilową FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACJI, w którym proszę sprawdzić poprawność danych i wypełnić w całości. Formularz należy wydrukować i przesłać wraz z dowodem zakupu przedmiotu i kartą gwarancyjną (jeśli była dołączona).
5. Proszę pamiętać, iż gwarancja przysługuje tylko pierwszemu właścicielowi przedmiotu.
6. W czasie trwania gwarancji dokonujemy, według naszego uznania, naprawy, wymiany lub zwrotu kosztów produktu w zależności od rodzaju uszkodzeń.
7. W ramach udzielonej gwarancji Gwarant zobowiązuje się do dostarczenia naprawionego towaru lub wymiany na inny wolny od wad w terminie 30 dni od daty otrzymania uszkodzonego produktu. Gwarant, w wyjątkowych wypadkach, wynikających z przyczyn od niego niezależnych, zastrzega, iż termin realizacji reklamacji może zostać wydłużony o dalsze 30 dni – o czym Sprzedawca powiadomi Nabywcę.
8. Dostarczenie i odebranie przedmiotu do siedziby Gwaranta odbywa się na koszt składającego reklamację.
9. Reklamowany przedmiot proszę spakować, tak aby podczas transportu nie uległ uszkodzeniu, ponieważ w takim wypadku nie będziemy mogli uznać reklamacji.
10. W przesyłce wraz z reklamowanym przedmiotem powinien znajdować się:
- kompletnie wypełniony i wydrukowany formularz reklamacyjny (druk z naszej firmy przesłany do Państwa meilowo)
- dowód zakupu przedmiotu (paragon lub faktura VAT)
- wypełniona karta gwarancyjna (jeśli była dołączona).


WARUNKI GWARANCJI:
Z ogólnymi warunkami gwarancji obowiązującymi w firmie CTS można zapoznać sie klikająca na poniższy link:
Warunki gwarancji w firmie CTS